KWALITEIT VOOR DE SCHERPSTE PRIJS

Er wordt vaak gedacht dat prijs de belangrijkste factor is voor de verkoop online.

Natuurlijk speelt deze een belangrijke rol in de besluitvorming, maar uit onderzoek is gebleken dat er meerdere factoren meespelen...

Vindbaarheid, een overzichtelijk aanbod, een breed en diep assortiment, eenvoud en snelle levering zijn mede bepalend voor de tevredenheid over online bestellingen. Zeker wanneer de besteller een regelmatig terugkerende klant is.

Zeker niet minder belangrijk is de kwaliteit van de producten en service van de online van groot belang bij de keuze van de klant. Oliehandel.be is continu in beweging om er voor te zorgen dat wij de beste producten voor consumenten & bedrijven voor een zo laag mogelijke prijs kunnen aanbieden.

We hebben de laatste 10 jaar een enorme groei door gemaakt. Dit betekent dat er grotere volumes (tegelijk) worden ingekocht bij fabrikanten. De condities zijn daarom gunstiger, dan wanneer je kleinere orders plaatst. Dit voordeel draagt weer bij aan een scherpe verkoopprijs.
Door de groei van de laatste 10 jaar speelt nu ook het aantal orders per dag natuurlijk een rol bij het bepalen van de prijs, massa is uiteindelijk ook kassa.
De kosten per order worden lager na rato het aantal orders groeit. Het mes snijdt dus aan twee kanten.

Dagelijks zijn onze medewerkers bezig met het optimaliseren van de website en het assortiment aan te passen op vragen uit de markt.
Zo vind je als koper echt alles snel en eenvoudig op het gebied van olie, smeermiddelen en equipment.

In het magazijn ligt alles keurig op een locatieadres zodat het magazijnteam de ordes snel en gemakkelijk kunnen verwerken. Aan ieder pakketje wordt de juiste aandacht besteed.
Deze worden veilig en goed verpakt en aan het einde van de dag opgehaald door de vervoerder die het de volgende dag aflevert bij de koper. Voor 15:00 uur besteld is bijna altijd de volgende dag in huis!

Op de afdeling verkoop en aftersales is het salesteam dagelijks bezig met het beantwoorden van technische vragen en het adviseren van (poteniele)klanten. Een belangrijke servicefactor voor een tevreden klant.

De afdeling inkoop is continu op zoek naar de beste producten tegen de beste condities. Zij maken volume en termijn afspraken met fabrikanten, welke bijdragen aan een zo laag mogelijke verkoopprijs.

Op de afdeling marketing wordt gewerkt aan de naamsbekendheid en uitstraling van Oliehandel.be Hier bedenken wij ook de leuke, bijzonder spraakmakende acties en de regelmatige bodemprijs prijsaanbiedingen.

Alle genoemde teams staan dagelijks met elkaar in contact en werken als één team voor de mooiste deals en een tevreden terugkerende klant.

Share:

Whatsapp

ENI 15% KORTING

Actie geldt t/m 1 Mei 2024.

Geldig op particuliere siteprijzen.

Actie gemist? Dikke vette pech...

 

Klik hier